Alhamdullilah, boleh stretch another list, marshamellow !



Saya beli di The Rubies, akak Rabiatol sangat baik
melayan saya sebab saya banyak bertanya dan take time
juga memilih nak yang mana. Pening nak match colour hehe.
Paling penting boleh campur-campur hehe. Senang kan :D

Ni katalog marshamellow yang akak Rabiatol sharekan dengan saya :


Saya beli sebanyak 2 kilogram. Harga sekilo yang saya
dapat RM 35.00, jadi 2 kilo bersamaan RM 70.00.
Huhu, banyak ke sedikit 2 kilo, rasa banyak dah tu hehe =D
Btw, nak pos boleh nak pick up pun boleh.

Bekas kaca pun dah settled, nanti saya share ek. separuh
ambik dari koleksi my mom, separuh lagi beli di romantika
dan hinode shop. Sekarang tinggal nak ke kedai borong
yang saya wat survey sebelum ni je lagi ehhe =). 

Nak tahu lebin lanjut pasal produk ini. Anda boleh menghubungi
kak Rabiatol dengan melawat blog The Rubies atau facebook The Rubies.

p/s : nak tanya korang pernah jumpa tak biskut gula? di mana ek? =)

kat kedai borong ada ke biskut ni? sedap =)

**************************************************
anaztasias : kak nyomel, monogram akak nanti nak apply
kat deco sini nanti. thanks kakak . Insya Allah =)