Hai semua :) Alhamdullilah, buat kawan - kawan yang bertanyakan
tentang wedding website, hari ini ni saya nak share dengan
kawan - kawan sekalian senarai FREE WEDDING WEBSITE, 
hehe saya mention FREE yea, tidak perlu mengeluarkan cost, 
cuma diperlukan masa dan kerajinan sahaja untuk membuatnya.
Siapa yang pandai programming, coding boleh buat sendiri :)

Ini adalah senarai FREE WEDDING WEBSITE, setiap web tu
ada keunikan dan kelebihan yang tersendiri, jadi anda perlu explore
untuk mengetahui mana yang bersesuaian dengan diri anda.
Di antara senarainya adalah : -


Banyak yang menarik, dengan pelbagai kelebihan, ada yang
boleh masukkan lagu, masukkan video, flash sana sini, etc etc,
terpulang kepada anda untuk memilih yang mana hehe. Saya pilih
yang simple sahaja, iaitu www.projectwedding.com

Kenapa saya pilih project wedding? 

1) Kerana saya sukakan 'tools' yang mudah sebab masa semakin suntuk,
jadi saya tidak website yang perlu banyak step untuk membuatnya :)


2) Saya sukakan google map yang ada di dalamnya. Website yang lain
pun ada, cuma samada besar atau kecil sahaja. Comel x simbol cake :p


3) Saya suka bahagian guestbook online. Sebab memang dah berniat nak
print all the wishes and tampal dalam buku guestbook nanti. Sebab tu saya
suka part ucapan yang ada gambar hehe tapi tiada gambar pun boleh wish.
Sekiranya sudi, sudilah anda mencoret di guestbook online kami ini yea :)

 
 
puteri, anda di 'snap' haha. terima kasih juga buat yang lain yea :)

Semoga list yang saya senaraikan itu dapat membantu
mereka yang berminat untuk membuat wedding website sendiri.

Selamat Mencuba ! Salam Sayang. Xoxo :)

*************************************************
anaztasias : yeay ! esok nak pi fitting baju nikah. dup dap. haha :D