Hi, Signage atau penunjuk arah memainkan peranan
penting dalam memastikan tetamu selamat tiba 
ke majlis perkahwinan kita. Kelainan atau trademark
yang kita selitkan, Insya Allah membantu tetamu tetapi
jangan pula kita lupa inform pada mereka hehe :)

Misalnya seperti gambar di bawah, comel kan :
sumber : blog Acaii Jawe

Saya pernah share tentang cute cartoon sebelum ini,
Insya Allah saya bakal gunakannya di majlis saya.

Yeah. ini kartun khas direka untuk saya oleh Gadis Jumaat


Thanks Sya, love it ! Jom DIY signage yok !

p/s : platgiarism makin menjadi - jadi sekarang, 
sebenarnya lebih elok jika kita meminta izin dahulu
menggunakan karya seseorang, Insya Allah keberkatan itu
ada berbanding anda mencilok kreativiti seseorang itu,
peringatan untuk diri saya juga =)

**********************************************
anaztasias >  love simplicity . projek purple : signage bermula ! =)