Salam dah hai. Nak share satu promosi WeddingKami.
Nak tahu lebih lanjut klink link yea =)

Promosi Website Kahwin Percuma Weddingkami kembali lagi untuk 50 pasangan terawal. Kali ni untuk mereka yang berkahwin diantara 1 November 2010- 31 Disember 2010. Tarikh tutup penyertaan adalah 31 Oktober 2010 ATAU apabila kuota 50 pasangan pertama telah dipenuhi. Dan kali ini lebih menarik sebab ada hadiah lagi :D.

Yang paling best, buat pasangan yang mendapat paling banyak visitor, akan mendapat Website Kahwin mereka dalam bentuk CD interaktif percuma (bernilai RM300).Website kahwin percuma ini juga akan memaparkan iklan dari rangkaian pengiklan kami yang mantap. Kami memilih pengiklan kami dengan teliti jadi kami jamin tiada iklan yang berkaitan seks, pornografi, arak, alkohol, dadah, perjudian, kekejaman keatas manusia dan apa sahaja isu yang kami rasakan menyalahi norma manusia. Jadi jangan risau, tiada iklan seperti Seni Pancutkan Isteri didalam panel iklan tersebut. Malah, iklan yang dipilih dengan teliti oleh kami mungkin boleh membantu :)

Terma & Syarat
  1. Website Kahwin Percuma ini akan mempunyai iklan di bahagian bawah website (footer)
  2. Website Kahwin Percuma ini akan ‘online’ dari 1 November 2010-31 Disember 2010.
  3. Fungsi yang terdapat pada Website Kahwin Percuma ini adalah sama seperti Pakej Ekonomi
  4. Pasangan yang mempunyai visit paling tinggi akan memenangi CD Interaktif yang mengandungi Website Kahwin mereka secara percuma (bernilai RM300)
  5. Sekiranya tiada aktiviti pada website kahwin pasangan tersebut (seperti tidak mengubah aturcara, tidak login ) selama 14 hari/2 minggu berturut-turut, website kahwin ini akan dipadam secara automatik.
  6. Salah seorang dari pasangan mestilah Follower/Fan/Like kepada Twitter Weddingkami atau Facebook Weddingkami.
  7. Anda punya kelebihan sekiranya anda menggunakan online services (facebook/twitter/blog) dengan efektif dan sekiranya anda seorang aktif blogger/facebooker/twitter.
  8. Anda juga punya kelebihan sekiranya anda bekerja didalam syarikat-syarikat yang menggunakan aplikasi ICT dalam urusan kerja seharian.
Jadi, apa tunggu lagi, bukan senang nak dapat buat website kahwin free. Daftarkan diri anda untuk menjadi 50 pasangan bertuah yang akan menerima website kahwin percuma dari weddingkami di sini. Tawaran tutup 31 Oktober 2010 atau apabila kuota 50 pasangan dipenuhi.

 NAK TAU LEBIH LANJUT. SILA LAYARI WEDDINGKAMI SEKARANG !