Hi dan As Salam

Bagi mereka yang masih tercari - cari vendor
untuk catering dan khemah, anda mungkin boleh 
konsider ED Caterers. Beroperasi di Sg. Isap, Kuantan.


Sepanjang majlis saya tempoh hari, pihak catering
menjalankan tugas dengan baik dan tiada masalah
berlaku. Saya mengambil pakej makanan tetamu dan
vvip serta khemah sekali meja kerusi sahaja .Saya juga 
meminta mereka menyarung semua kerusi dengan sarung 
putih tiada riben serta kain alas berwarna peach dan unggu 
bagi meja tetamu dan meja buffet. Hanya kerusi vvip sahaja
disarungkan putih beserta riben. Meja untuk vvip pula
adalah meja bulat manakala meja bagi tetamu lain meja panjang.
Untuk meja beradap, saya diy sahaja bersama keluarga.

 pekerja sedang menyusun atur

 suasana di awal kenduri

meja panjang bagi tetamu

khemah half moon yang siap dipasang

Walaupun tak mengambil full package, namun layanan
daripada pihak katering sangat tip top. Disertakan
juga pelayan yang berpakaian seragam dan dekorasi meja 
buffet bagi tetamu. Jadi saya sangat syorkan ED Caterers kepada 
sesapa yang masih mencari katering bagi sekitar kuantan.


Untuk maklumat lanjut, anda boleh layari :

Blog : ED Caterers
Facebook : ED Caterers

Susunan sekitar meja tetamu dan meja makan beradap :





susunan dan dekorasi bagi meja buffet tetamu :











Alhamdullilah, ramai tetamu berpuas hati tempoh hari.
Terima kasih ED Caterers, semoga terus sukses !

p/s : ieka, as per request :)