Hi dan As Salam

Setelah complete review berkaitan diy bagi
sudut photoguestbook dan photobooth, ini
adalah entry terakhir bagi sudut tersebut.

Saya sebenarnya terlupa saya ambil full 
pakej dengan pihak rosebay termasuk deco
meja bagi photoguestbook, maka saya siapkan
meja tetapi secara simple, sampai pihak rosebay
pula yang tidak naik kan barangan deco mereka :)
yela mana boleh full sangat kan, nanti orang nak 
menulis susah hehe. Saya guna meja banquet sahaja.

alas meja corak - corak bunga

Bagi alas meja, saya membelinya di romantika
ayer keroh melaka,ada banyak pilihan di sana,
Burung batu saya recyle dari bilik pengantin dan
saya guna papan blackboard mini, hitam. Bunga fresh 
flower pula saya ambil dari lebihan centerpieces.

gambar sebelum meja ini di setting.

Setelah selesai saya gabungkan dengan signage
props dan gambar pre - wed bentuk canvas.


Terima kasih yang tidak terhingga bagi mereka
yang telah memeriahkan sudut ini. Gamsa - hamnida :)