Hii lovely dearies.how are you today?

Alhamdullilah, hari ini saya berkesempatan menghadiri
majlis perkahwinan b2b blogger , Miss Aai atau 
more know as Umie Aisya. Hehe. Lokasinya di Rembau, N9.

Saya tiba agak lewat, orang dah memunggah meja pun. hehe.
Ini kerana saya bertolak dari Pahang menziarahi family di sana.
Kebetulan bila hendak pulang, saya lalu di Rembau.
Nasib saya ingat peta yang Umie bagi. Hehe.
Disamping pertolongan makcik yang menjual
goreng pisang di simpang.
Umie sangatla tinggi. Terasa kecil diri saya.
Dan sangatlah peramah. Terima kasih Umie kerana
melayan saya. Oh merasa juga saya duduk di pelamin Umie.
Dekorasi Umie adalah menggunakan khidmat Ren-da Bellaza.
Cantik tahu, kita tunggu gambar rasmi nanti ye.

Jom , layan piccas. zassssssss :D

 By Ren-da Bellezza. Cantik kan :)

 Umie sebenarnya tinggi tahu. hehe.

 saya ambik berkat pelamin ni ahhaha :D

 the lovely bride :)

saya pasti sukakan lantern ini. weeeeeeeeee~

SELAMAT PENGANTIN BARU UMIE DAN SUAMI.
MOGA BAHAGIA KEKAL KE SYURGA. AMIN =)

*******************************************
anaztasias : Insya Allah saya cuba memenuhi undangan rakan
- rakan b2b sekalian, namun jika saya tidak hadir bukan bermakna
saya tidak mahu, namun ada sebab yang tidak dapat dielakkan.
Bagaimanapun, doa saya sentiasa mengiringi kalian . Insya Allah =)