~ kalau anda rasa gembira tepuk tangan.. yeay ~

It's April now, I should be more seyes,
pejam celik pejam celik nanti dah nak hujung april.

Later, saya update my preparation ogeh.
Now setelah berfikir tentang apa yang saya dan OP saya
borakkan pada BBF gathering haritu, saya decide saya
akan sertakan update tentang study pose dan place to photoshoot
at my blog. Senang boleh refer bila - bila masa, lagipun kita
boleh sama - sama sharing kan weeeeeeeee~ hehe
sambil - sambil update tentang perkara lain juga :D

*********************************************************

Siri 1-  Kuantan Photoshoot Place : Taman Esplanade

Taman ini terletaknya di Jalan Besar, bersebelahan dengan Sungai Kuantan.
berdekatan dengan bangunan Majlis Perbandaran Kuantan. Selain berjalan - jalan, 
saya pernah naik boat di Jeti Shahbandar berdekatan dengan taman ini
pada waktu malam menyusuri sungai, ada pakej untuk melihat kunang
kunang tahu. Harga saya dah tak ingat tapi rasanya naik bot tu RM 5.
Nama panggilan lain untuk taman ini ialah benteng. Kalo sebut benteng, orang tahu :D
Rumah saya ke tempat ni anggaran dalam 15 minit campur traffic light yea ~
Jom..layan piccas..ada orang Kuantan nak tambah apa2 :D silakannn wee~



sumber gambar : pahang - delights
***********************************************
anaztasias : kuantan memang terkenal dengan laut dan sungai :D