Hai dan Assalamualaikum semua =)

Alhamdullilah saya berkesempatan ke wedding Hana Yorie,
salah seorang b2b blogger juga =). Dekat sini saya jumpa
Yumie, SK Adam, Hidayah dan juga Zaila.

Saya tersilap set masa. 11.30 dah ada dekat situ, nasib Yumie
pun datang awal, adalah geng borak2. Then kami nampak SK Adam,
then follow duduk dekat meja dorang hehe. Then barula nampak iedayah
with his sister dan zaila dengan suaminya =)

jom, layan piccas :)

 saya dan yumie asik main bunga ni tau :D

menyambut kedatangan kami =)

 guestbook corner. saya memg suka conteng :D

 hasil contengan saya heehhe :D

 cantek kan pelamin. ni meja pertama kami hehe

lovely doorgifts. thanks hana n family =)

maaf, tiada gambar pengantin. kamera cabuk dari hp sahaja :(
sila lawat rakan - rakan blog lain ek hehehe :D

*************************************************
anaztasias : SELAMAT PENGANTIN BARU HANA YORIE !!
maaf sebab kami hanya sebentar sahaja di situ :(
kalo tak mesti sempat jumpa yang lain... T_T