Hai and salam everyone
Start ur day with smile =p

Yeah October Coming
Why i like October
Because it my besday ahaksz
(tak malooo betul promote..maloo)
bilakah? biarlah rahsia . ceh gediks =p
Sapa lahir bulan oktober, zodiak libra
please hand up hik3 =p

Hurm, tapi Mr Purple sangat nakal
Nak tau kenapa? Sebab dia hadiahkan
saya buku yang saya rasa semacam
aih perli ker? saya tak maho jadi macam artist
Dia kata, alaaa bukanlaaa cuma suruh baca aja
tambah ilmu .. huaaa cam tak caya jer
betul ker Mr.Purple suruh saya membaca ni
Apapun lepas saya baca nanti saya share ek 
kandungan yang menarik. Ops skrg xdan baca
lagi hehehe tapi bila saya belek-belek
bagus buku ni. Dia ajar kita berjimat =)

ucapan Mr. Purple . tengs =p

cover buku .

Oh ya. bajet saya bukan jumlah cover tu ye
Saya cuma ambik ilmu dari buku ini
Tiada kena mengena dengan bajet saya yer
lets share idea n knowledge =p

hugs n love
~anaztasia einz~

*************************************************
anaztasia : elakkan pembaziran, Insya Allah. yang penting kita
suka dan hepi.